המאמרים שלנו

איך לארגן מסיבת רווקות – המדריך השלם

איך לארגן מסיבת רווקות

חוק לא כתוב קובע שכשהחברה הכי טובה שלך מתארסת, את מקבלת את המשימה המשמעותית מכולן: לדאוג שתהיה לה הפרידה הכי מוצלחת שאפשר מחיי הרווקות. כל מי שכבר ביצעה את התפקיד יודעת שלצד הכיף והשליחות שנלווים להזדמנות לפנק את זו שכל כך חשובה לך, לארגן הפקה מושלמת עבור כלה לעתיד זה אתגר לא קטן. נשים רבות מתלבטות איך לארגן מסיבת רווקות ובצדק, שכן מצד אחד מדובר באירוע מהנה של פעם בחיים שהוא בעצם ההזדמנות של החברות ליהנות עם הכלה רגע לפני היום שלה, אולם מנגד מדובר לא פעם באירוע שמגיעות אליו מגוון נשים מרקעים שונים, שלעתים אף לא מכירות זו את זו ועומדות לבלות כמה שעות טובות יחד.

אנחנו ב-HAPPY DAYS חנות צעצועים תל אביב החלטנו להקל עליכן ולחלוק את הטיפים הכי טובים שלנו לארגון מסיבת הרווקות הכי שמחה וצבעונית – כזו שתהיה הצלחה מסחררת ותאפשר לכן לצלוח את האתגר בהצטיינות יתרה.

לדייק בקונספט

אם אתן שואלות את עצמכן איך לארגן מסיבת רווקות מדויקת לחברה הכי טובה, חשוב שתזכרו לפני הכל שכל כלה היא אחרת. יש שחולמות על ריקודים ליד הבריכה, בעוד אחרות מעדיפות להשתזף דווקא בזולה בים. חלק מהכלות מעוניינות בערב ביתי מושקע, ואילו אחרות רוצות להיפרד מהרווקות עם פויקה מפנק ליד המדורה.

חשוב מאוד להתאים את הקונספט לאופי של כלת השמחה: כך היא תרגיש הכי בנוח לאורך האירוע, וסביר להניח שגם החברות שלה, שכן כנראה לפחות חלקן נהנות לבלות באופן דומה. מה שבטוח הוא שלא משנה איזה קונספט תבחרו – כדאי ללכת עליו עד הסוף ולשדרג עם אביזרים למסיבות שיכניסו את כולן לאווירה. חוגגות במסיבת בריכה? אל תוותרו על מתנפחים וכובעי קש תואמים. בחרתן בערב ביתי? עצבו את הבית עם שרשראות לדים ואביזרים ממותגים במיוחד למסיבת רווקות. אל דאגה, לנו ב-HAPPY DAYS יש את כל מה שאתן צריכות!

לשבור את הקרח

כאמור, מסיבת רווקות מאחדת את כל החברות של הכלה. מאחר ולא תמיד הן מכירות זו את זו – שבירת הקרח היא אחת המשימות הכי חשובות שלכן באירוע. חלק מהחברות אולי מגיעות מבלי להכיר אף אחת אחרת במסיבה, וזו ההזדמנות עבורן להכיר חברות אחרות של הכלה על מנת שבחתונה יוכלו לפגוש כמה פרצופים מוכרים.

אז אם אתן מפיקות מסיבת רווקות – אחד הטיפים הכי חשובים הוא ללא ספק ליצור אינטראקציה בין החוגגות. דאגו לפעילות חברתית שתשבור את הקרח כמו שצריך ותדאג שיהיה לכן על מה לדבר – בין שזו פעילות מצחיקה כמו מופע סטנדאפ פרטי או פעילות מגבשת כמו סדנת אוכל או אלכוהול. אפשר גם ללכת על שיטת “עשה זאת בעצמך” ולהכין מראש משחקים חברתיים שקשורים לכלה: זה הזמן שלכן להיות יצירתיות – מסיבת רווקות היא לגמרי הזמן לחשוף את כל הפאדיחות, הסודות והזכרונות!

לדאוג גם לבטן

אין חגיגה בלי עוגה – ואין מסיבת רווקות בלי אוכל מצוין ואלכוהול בשפע. את הכיבוד מומלץ להתאים לקונספט, ואפשר גם להפוך לחלק מהתוכן – למשל על ידי סדנת בישול. ומה עם אלכוהול? מדובר בשובר קרח ידוע, אז כשמדובר במסיבת רווקות בהחלט כדאי לדאוג לאספקה נאה. כדי לייחד את האירוע, ללא ספק מומלץ לשדרג את ההגשה עם קשים מיוחדים ועם טופרים לקישוט האוכל והכוסות בדוגמאות מתאימות – למשל של לבבות או של טבעות יהלום. כמובן שהכל אפשר למצוא אצלנו ב-HAPPY DAYS!

איך לארגן מסיבת רווקות שהיא לא סתם מסיבה?

כשחושבים על השאלה איך לארגן מסיבת רווקות, אי אפשר להתעלם מאחת המשימות הכי משמעותיות – איך הופכים את המסיבה למסיבת רווקות אמיתית, חד פעמית, כזו שהיא יותר מעוד מפגש חברתי שגרתי? אחת הדרכים להפוך את האירוע למסיבת רווקות של פעם בחיים היא להצטייד באביזרים שמתאימים למסיבת רווקות.

אצלנו ב-HAPPY DAYS יש מגוון אביזרים למסיבה שיעזרו לכן להפיק מסיבת רווקות שהיא מסיבת אהבה אמיתית, ולעשות הכי שמח שאפשר: החל ממוצרים מגניבים בקונספט חתונה כמו ביריות והינומות, דרך חבילות סקסיות למסיבת רווקות חמה במיוחד וכלה באביזרים לצילום שישברו את הקרח ויעזרו לכן ליצור את המזכרת המושלמת.

שלבו קצת לבן, לבבות ותחרה עם אביזרים שעושים שמח – והצלחתכן מובטחת. מזל טוב מאיתנו!

ראו גם: אביזרים למסיבת רווקות במרכז