המאמרים שלנו

אביזרים לכלה למסיבת רווקות – כל מה שצריך בשביל מסיבה בלתי נשכחת

אביזרים לכלה למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא אירוע מכונן בחייה של כלה, שעבורה זוהי פרידה אחרונה מחיי הרווקות בעיצומה של תקופה אינטנסיבית של הכנות, רגע לפני האירוע החשוב בחייה. עבור החברות הטובות, מדובר כמובן במטלה החשובה ביותר שעליהן לבצע לקראת היום הגדול. החברות הקרובות אמונות על הפקת אירוע שיהיה מפנק, מהנה ומרגיע עבור הכלה – שזוכה להפוגה של כמה שעות או ימים מסידורי ההושבה; וכמובן כיפי וקליל עבור כל שאר האורחות. אז איך עושים את זה? זה הזמן להשקיע – בעיצוב, באוכל, באלכוהול, בפלייליסט ובתוכן, וכמובן לדאוג למלאי של אביזרים לכלה למסיבת רווקות שיכניסו את כולן לאווירה הנכונה. ויש גם בונוס – אצלנו ב-HAPPY DAYS חנות צעצועים תל אביב אתן יכולות להצטייד בלי שתצטרכו אפילו לצאת מהבית!

אביזרים לכלה למסיבת רווקות – למה להשקיע?

אם אתן מארגנות מסיבת רווקות, אביזרים לכלה למסיבת רווקות הם ללא ספק דבר שלא כדאי לוותר עליו. לפני הכל, אביזרים יוצרים את האופי של האירוע ומגדירים את הקונספט. הם החתיכה האחרונה בפאזל שאתן חייבות להרכיב כדי ליצור את החוויה השלמה של מסיבת רווקות. אם בחרתן בקונספט מסוים, לדוגמה של מסיבת בריכה, הצטיידות באביזרים רלוונטיים תמסגר את הקונספט ותהפוך אותו מרעיון למציאות (וזו כנראה תהיה מציאות פוטוגנית במיוחד).

אביזרים תורמים גם להווי החברתי של האירוע. כשאתן דואגות לאקססוריז אחידים עבור כולן – אתן יוצרות תחושת שייכות וקרבה בין כל החברות, גם אם חלקן לא הכירו טרם האירוע. כאשר אתן מפזרות אביזרי צילום – אתן מעודדות אינטראקציה. אביזרים סקסיים? הדרך המושלמת ליצור קצת מבוכה שתשבור לגמרי את הקרח. בקיצור – אביזרים הם חובה במסיבת רווקות. עכשיו אפשר להמשיך – ולנו ב-HAPPY DAYS יש כמה רעיונות לאביזרים שפשוט אסור לפספס!

אביזרים לכלה – מתכוננות לחתונה

איך אפשר לחגוג מסיבת רווקות בלי להתייחס קצת לחתונה? כשאתן נערכות עם אביזרים לכלה למסיבת רווקות, בהחלט כדאי להוסיף לרשימה גם כמה אביזרים שיגרמו למאורסת להרגיש הכי כלה שיש! אצלנו ב-HAPPY DAYS אפשר למצוא את כל מה שכלת השמחה צריכה כדי להשלים את המראה – כמו ביריות תחרה שמיועדות לכלות לעתיד וזר פרחים לראש עם הינומה חגיגית.

אביזרים לאוכל – אוכלות עם העיניים

כשאתן קונות אביזרים לכלה למסיבת רווקות, כדאי לחשוב גם על הפרטים הקטנים. נכון שהאוכל יהיה טעים בכל מקרה – אבל אם אפשר להשקיע, למה לא? מסיבת רווקות היא ההזדמנות המושלמת להשקיע בהגשה ולהכניס קצת צבע לצלחת, למשל על ידי שימוש בקיסמים מקושטים, המכונים בעגה המקצועית טופרים (toppers). ואל תשכחו מהאלכוהול – טופרים וקשים ססגוניים ללא ספק יהפכו את בר האלכוהול שלכן למשהו מיוחד.!

אביזרים למסיבת בריכה – משתזפות בסטייל

אם החלטתן לחגוג במסיבת בריכה – זה הזמן להיערך מראש עם אביזרים לכלה למסיבת רווקות שיהפכו את האירוע למסיבת קיץ בלתי נשכחת. איך תעשו את זה? דאגו למתנפחים מכל הסוגים, כובעים תואמים לכל האורחות ומגבות באווירה טרופית שיגרמו לכולן להרגיש לכמה רגעים שהן בעצם על אי בזנזיבר. אם כבר מתפנקות – אז עד הסוף!

אביזרי צילום – יוצרות מזכרות

היום התיעוד הוא חלק בלתי נפרד מהכיף ומהחוויה, כך שלא מפתיע לגלות שבין שלל אביזרים לכלה למסיבת רווקות – אביזרי צילום הם אחד הסוגים המבוקשים ביותר. באמצעות אביזרי צילום מעוצבים למסיבות או אפילו כאלה שמתאימים במיוחד למסיבת רווקות, תוכלו ליצור תמונות ייחודיות לאירוע, שיישארו עבורכן, החברות, ועבור הכלה כמזכרת מדהימה. ויש עוד יתרון – הכלה תוכל לעשות באביזרים שימוש חוזר בחתונה, ולהוסיף קצת פלפל לרחבת הריקודים!

אביזרים סקסיים – שוברות את הקרח

אחד האתגרים הכי גדולים במסיבת רווקות הוא לגרום לקבוצה של נשים שלא תמיד מכירות אחת את השניה להרגיש בנוח זו עם זו, או בקיצור – לשבור את הקרח. אין אביזרים לכלה למסיבת רווקות ששוברים את הקרח יותר מאביזרים סקסיים שמוציאים את רוב הנשים מאזור הנוחות ובאופן פרדוקסלי דווקא גורמים לכולן להרגיש הרבה יותר בנוח. אם מתחשק לכן להיות נועזות, מארז של אביזרים בקונספט סקסי ללא ספק יעשה את העבודה.

רגע לפני שאתן מתחילות להתרוצץ בין חנויות בחיפושים אחר האביזרים המושלמים למסיבת הרווקות – אנחנו פה כדי לעזור לכן להתייעל. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל האביזרים הכי שווים לאירוע.

בדרך למסיבת הרווקות – ברור שעוצרות באתר של HAPPY DAYS!

ראו גם: איך לארגן מסיבת רווקות